SILENT HILL f - Deluxe Upgrade
Uwaga: Deluxe Upgrade nie zawiera gry głównej SILENT HILL f. Wszystkie pozostałe elementy są zawarte w grze SILENT HILL f – Deluxe Edition. Pamiętaj o tym, aby nie kupować dwa razy tej samej zawartości.