Silent Hunter 3 Standard Edition
Najlepszy symulator okrętu podwodnego powraca w odświeżonej odsłonie z nowym silnikiem 3D, nowymi funkcjami zarządzania załogą i akcją tak realistyczną, jak nigdy wcześniej.
Pływaj zwinnymi i śmiertelnie niebezpiecznymi U-bootami w wodach północnej części Atlantyku i doświadcz napiętej atmosfery rodem z filmów o podwodnych potyczkach II wojny światowej. Najlepszy symulator okrętu podwodnego powraca w odświeżonej odsłonie z nowym silnikiem 3D, nowymi funkcjami zarządzania załogą i akcją tak realistyczną, jak nigdy wcześniej. W grze znajdziesz kampanię w trybie kariery, patrole z misjami zarówno fikcyjnymi, jak i historycznymi, edytor misji, a także funkcję gry wieloosobowej. Ścigaj niszczyciele lub unikaj podwodnych min – cokolwiek zrobisz, tytuł ten pozwoli ci się poczuć jednym z żołnierzy. Spektakularna grafika, opcje gry wieloosobowej i trzymająca w napięciu rozgrywka tworzą najbardziej imponujący symulator okrętu podwodnego, jaki kiedykolwiek powstał.
Realistyczne środowisko, w którym można się zatracić: napiętą atmosferę uzupełniają realistyczna, modelowana w 3D woda, cykle dnia i nocy oraz wiernie odwzorowane łodzie podwodne, okręty i samoloty. Drobiazgowo opracowane wnętrza U-bootów, dynamiczne efekty pogodowe i porywające udźwiękowienie sprawiają, że potyczki w okręcie podwodnym z czasów II wojny światowej są naprawdę wciągające.
Dynamiczna kampania: stwórz własną, realistyczną wojnę na morzu. W tej nieoskryptowanej, nielinearnej kampanii II wojny światowej powodzenie twojej kampanii zależy od trafnych decyzji i rozkazów.