Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic Gold Edition
Bir numaralı denizaltı simülasyonu, Silent Hunter 5 ile geri dönüyor. Oyuncular, ilk kez tamamıyla dinamik bir senaryoda birinci şahıs görüş açısıyla mürettebatını yöneten bir U-boat (Alman denizaltı) kaptanını oynayabilecek.
Atlantik Okyanusu ve Akdeniz boyunca geniş bir alanda Müttefik gemilerine karşı operasyonlar düzenle ve güçlü düşman savaş gemilerine karşı ses getirecek çatışmalara gir. Gelmiş geçmiş en iyi U-boat kumandanlarından daha iyisini yapabilecek misin?
Silent Hunter 5, U-boat'un içinde ve dışında etkileşim ve sürükleyicilik düzeyini artırıyor.
Oyuncular, ilk kez fazlasıyla detaylı denizaltıları FPS görüş açısıyla gezebilecek ve U-boat'un iç ve dış her bölümüne erişebilecek.
Oyuncular, gelişmiş emir sisteminin yardımıyla denizaltı mürettebatı ile etkileşime girecek, günlük işlerini yaparken onları izleyecek ve U-boat içindeki gerginlik ve korkuyu deneyimleyecek.