Artbook & Soundtrack
Celebrate the brand-new, magical comic art visuals of Simon the Sorcerer Origins with this digital artbook and discover all the secrets behind the return of the most famous wizard in video games!
The complete soundtrack of Simon the Sorcerer Origins - more than 50 minutes of new and re-arranged music from the classic Simon the Sorcerer, featuring the renowned composer Mason Fisher.