Simulacra 3
W niegdyś uroczym miasteczku Stonecreek nie dzieje się najlepiej. Ludzie znikają bez śladu, zostawiając po sobie jedynie tajemniczy symbol w miejscu, w którym widziano ich ostatni raz. Policja jest bezradna, a mieszkańców paraliżuje strach. Mówi się, że to wszystko sprawka Beldam – ducha wiedźmy, która niegdyś nawiedzała ulice miasteczka Stonecreek.
Pracujesz jako stażysta w miejscowej gazecie, a twoim zadaniem jest pomaganie tutejszej sławnej dziennikarce Ruby Myers, która podjęła się zbadania sprawy zniknięć. Waszym jedynym tropem jest telefon zaginionego Paula Castillo, programisty, pasjonata historii miasteczka i jednego z informatorów Ruby. Podczas gdy dziennikarka zajmuje się pracą w terenie, twoim zadaniem jest włamanie się do telefonu Paula i odszukanie potencjalnych wskazówek. Nowe aplikacje, niesamowite funkcje i świeża dawka przerażenia czekają na tych, którzy zapuszczą się w najmroczniejsze zakamarki cyfrowego świata w nadziei na rozwiązanie sprawy Beldam z miasteczka Stonecreek.