Simulacra 3
Stonecreek kasabası lanetli. İnsanlar birden bire kayboluyor ve arkalarında yalnızca tuhaf bir sembol bırakıyorlar. Korkuyla sarpa sarılmış kasaba halkı ile kaybolan kurbanın telefonunu kullanarak üçüncü SIMULACRA oyununun gizemini çözmeye çalışın.
Bir zamanlar büyüleyici bir kasaba olan Stonecreek artık tamamen farklı. İnsanlar birden bire kayboluyor ve en son görüldükleri yerlerde yalnızca tuhaf bir sembol bırakıyorlar. Polis duruma şaşkınlıkla bakarken ve halk dehşete kapılmış, söylentiler bu olayın Beldam'ın işi olduğunu kasabada sarıp sarmalıyor. Bir zamanlar Stonecreek'in sokaklarını rahatsız eden cadının hayaleti olan Beldam.
Yerel gazetede çalışan bir stajyersin. Kasabanın en iyi gazetecisi Ruby Myers'a bu olayları incelemede yardım etmekle görevlisin. Bu olayda sana yol gösteren tek şeyler kaybolan kurbanın, Paul Castillo'nun, telefonu, bir yazılım geliştiricisi, kasabanın amatör bir tarihçisi ve Ruby'nin kaynaklarından biri. Ruby ayak işini hallederken senin işin Paul'un telefonunda olabilecek ipuçlarını toplamak. Yeni uygulamalar, heyecan verici özellikler ve yepyeni bir korku, Stonecreek'in Beldam'ını incelerken dijital dünyanın en karanlık köşelerinde sizi bekliyor.