Simulakros
Enter a futuristic world of robots and advanced AI in Simulakros, a fast-paced third-person shooter with rogue-lite elements. The CORP seeks to develop the ultimate weapon: the Simulakros unit. It's up to you and a mysterious hacker to disrupt their plans, by turning their deadly combat androids against them. Can two people take down the world's biggest corporation?
Defy the CORP by using their own creation against them, the Simulakros Unit, equipped with advanced weapons and abilities to wreak havoc to their facilities.
Take control of 3 different Simulakros Units, each having their own unique playstyle with unique weapons, skills and power-ups.
Barrage: Fast and ruthless. Wield a short-range SMG and a long-range pistol with this unit equipped with explosive energy-based abilities.
Rupture: Powerful and fearless. Bring the fight to them with a close-range shotgun and powerful grenades. This unit is pure aggression, capable of surprising enemies by teleporting behind them.
Each run will feel unique as you gather random power-ups and upgrades that change your playstyle and improve your abilities. Will you become strong enough to defeat the CORP?
Inside the CORP facilities you will discover powerful chips that you can equip to permanently improve your ability to control Simulakros Units. Each run will grant you experience, allowing you to equip more and more!