Sin Slayers: Reign of The 8th
Yedi Ölümcül Günah. 8.si hakkında bir şey duydunuz mu? Sin Slayers'da deliliğe kapılın, dünyayı dönüştürmek için ne kadar günah taşıyacağınıza karar verdiğiniz zorlu bir RPG Roguelike oyunu.