Sintopia Formandsudgaven
Sintopia Formandsudgaven giver dig adgang til det officielle soundtrack med 31 djævelsk sjove sange og en digital illustrationsbog med konceptkunst, karakterdesign og illustrationer af miljøerne fra både underverdenen og oververdenen.