Sintopia – Edycja Prezesa
Sintopia – Edycja Prezesa zapewnia dostęp do oficjalnej ścieżki dźwiękowej zawierającej 31 piekielnie zabawnych utworów, a także cyfrowego artbooka z grafikami koncepcyjnymi, projektami postaci oraz grafikami środowisk zarówno Nadświata, jak i krainy umarłych.