Sintopia: Genel Başkan Sürümü
Sintopia: Genel Başkan Sürümü, şeytani bir havaya sahip 31 parçadan oluşan resmî müzik albümünü içeriyor. Bu sürüm, hem yer altı dünyasına hem de üst dünyaya hayat veren konsept çalışmalarını, karakter tasarımlarını ve ortam çizimlerini içeren dijital çizim kitabını da sunuyor.