Sintopia
Sintopia, yer altı dünyasının en sorunlu cezalandırma tesisini işlettiğin, kara mizah dolu bir strateji ve yönetim simülasyonudur. Hell Incorporated'in yeni terfi etmiş bir orta düzey yöneticisi olarak görevin basit: Günahkârları "yeniden eğit", hak edenleri dirilt ve ebedî laneti tıkır tıkır işleyen bir işletmeye dönüştür.
Günah işlemleme tesisleri kur, otomasyon sistemlerini kusursuz hâle getir, cehennemin "iblis çalışanlarını" yönet ve gelişen bir Üst Dünya'nın devamlılığını sağla ya da ilahi gücünü kullanarak Humulara asıl patronun kim olduğunu göster. Yer altı imparatorluğunu cehennemin katmanları boyunca şekillendir ve nasıl bir tanrı olacağına karar ver: Merhametli, verimli ya da keyifli bir şekilde kindar.
Ofis entrikaları hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı! Hikâye modunda devasa kurumsal işlere giriş. Challenge (Mücadele) modunda organizasyon becerilerini test et. Cehennem inşasındaki ustalığını ilerlet ya da tamamen özelleştirilebilir sandbox modunda izne çık.