Digital illustrationsbog til Sintopia
Den officielle digitale illustrationsbog til Sintopia byder på sjældne forretningshemmeligheder om både Helvede A/S og Himmel & Co. Gå på opdagelse i konceptillustrationer, karakterdesign, omgivelser og et kig bag kulisserne på illustrationer, der vækker Sintopias bureaukratiske verden til live.