Cyfrowy artbook do gry Sintopia
Ten cyfrowy artbook skrywa niedostępne sekrety spółek Hell Inc. oraz Heaven Co. Zobacz grafiki koncepcyjne, projekty postaci, środowiska i zakulisowe grafiki, które tchnęły życie w biurokratyczny świat Sintopii.