Sintopia Dijital Çizim Kitabı
Hell Inc. ve Heaven Co. şirketlerine dair az bilinen ticaret sırlarını içeriyor. Sintopia'nın bürokratik dünyasına hayat veren konsept çalışmalarını, karakter tasarımlarını, ortam çizimlerini ve perde arkasındaki sanat çalışmalarını keşfet.