Sir Whoopass - Immortal Death
…and also the accidental architect of absolute anarchy and chaos in a once-perfect world.
Through a series of poor life choices you managed to set loose disarray on the world… and now it’s up to you to fix it by knocking your arch-nemesis ‘The Immortal’ into the middle of next week!