Skábma - Snowfall
Skábma - Snowfall, Sami yerlilerinin hikâyelerinin ve kültürünün daha önce hiç görülmemiş bir şekilde tasvir edildiği bir oyun. Kuzeyde kamp ateşi etrafında anlatılan hikâyelerin hayat bulduğu bir dünyada İskandinavya'nın güzelliğini keşfet! Bu 3. şahıs macera oyununun zengin anlatısı içerisinde, çevre odaklı bulmacaları çözmek ve platformları aşmak için zekânı kullan.
Kaçan ren geyiğini arayan genç Sami çobanı Áilu ile oynuyorsun. Köyde artan düzensizliğin gizemi, Áilu'nun büyülü kadim davul Goavddis'i bulmasıyla çözülmeye başlar. Marazlılar için zaman azalıyor ancak Sami şifacıları Noaidiler'in uzun süre önce kaybolmuş bilgi birikimi hâlâ davulun içerisinde.
Kaybedilen şeyler her zaman geri kazanılabilir! Dört Ruhani Varlığı bul ve hastalığın kaynağını öğrenmek için doğayla olan bağını tazele. Bu yeni çağa uygun yeni bir Noaidi olma vaktin geldi!
Her biri hareketlerini ve Sami diyarında yayılmakta olan düzensizliği durdurma becerini etkileyecek, farklı güçlere sahip dört ruhani varlığı bul: Skuolfi (Baykuş), Guovza (Ayı), Čámsa (Alabalık) ve Rieban (Tilki).
Ödüllü sanatçı Hildá Länsman'ın yoik tarzında icra ettiği Sami müziğini de içeren büyüleyici ezgiler eşliğinde, fiziksel ve ruhsal dünyaların gizemli bölgelerini keşfe çık. Áilu'nun dünyasına gir, büyükbabanın aile hazinelerini ve yabancıların Sami kültürüne bakışı hakkındaki notları bul, yabani tavşanlar yakala ve oyun dünyası ile Sami hikâyeleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için ruhlarla konuş.