Skate City
Gra Skate City uchwyciła prawdziwe serce i duszę ulicznego skateboardingu. Gracze mogą eksplorować trzy wyjątkowe miasta stworzone w oparciu o rzeczywiste lokalizacje dla skaterów, w tym ulice Los Angeles, Olso i Barcelony. Z oprawą lo-fi możesz śmigać po mieście jak lokalsi w trybie Challenge lub jeździć w swoim tempie w trybie Endless Skate.
– Wybierz tryb Challenge, gdzie masz ponad 60 poziomów, lub jeździj w swoim tempie w trybie Endless Skate, w którym możesz odwiedzać ulubione miejsca lub skupić się na osiągnięciu różnych celi – jest ich łącznie 90.