Skul: The Hero Slayer - Mythology Pack
Guide 'Skul' on his quest to single-handedly take on the Imperial Army and rescue his King from captivity, in an action-packed rogue-lite 2D platformer for the ages.
As the name suggests, the Mythic pack consists of add-ons that fit the mythical theme. It will provide you with a completely new combat experience.
Create new, powerful combinations with the mythical powers that have descended upon Harmonia!