Skul: The Hero Slayer
Walki w Skul są równie ekscytujące, co wymagające – to zasługa aż 100 grywalnych postaci z unikalnymi zdolnościami oraz niezliczonych przedmiotów tworzących niespodziewane synergie.
Atak ludzi na Zamek Króla Demonów nie stanowił zaskoczenia – wszak w przeszłości dopuszczali się ich już wielokrotnie.
Tym razem sytuacja była jednak zgoła inna… Łowcy przygód zdecydowali się połączyć siły z Armią Imperium i herosem Carleonu, by za sprawą wspólnego natarcia raz na zawsze rozprawić się z demonami.
– Jesteś ostatnią nadzieją całej demonicznej rasy! Wciel się w Skula – niewielki szkielet, na którego barki spadło wielkie brzemię. Zgładź nadętych herosów i uratuj Króla Demonów przed zepsutą armią Carleonu!