Skull and Bones Legendary Kingpin Boost Pack
Modtag et Legendary Kingpin Boost* til at sparke din slutspilsrejse i gang med oplåsninger af tre fuldt udstyrede skibe og en gavmild pakke fuld af vigtige materialer og ressourcer.