Skull and Bones - Pakiet Doładowanie legendarnego magnata
Odbierz Doładowanie legendarnego magnata*, aby z przytupem rozpocząć podróż w trybie gry końcowej, odblokować trzy w pełni wyposażone statki, a także hojny pakiet kluczowych materiałów oraz zasobów.