Skull and Bones Legendary Kingpin Boost Paketi
Tam donanımlı üç gemi ve temel malzeme ile kaynaklardan oluşan cömert bir paketi içeren Legendary Kingpin Boost* ile oyunun son kısmındaki yolculuğunuza hızlı bir başlangıç yapın.