Sky of Tides
Gra narracyjna, której akcja dzieje się w rozwiniętym technologicznie wszechświecie, zagrożonym wojną. Rin musi znaleźć swego ojca i ocalić rozbitą planetę Numen. Twoje wybory mogą wiele zmienić.
Katastrofa podzieliła planetę Numen na dziewięć unoszących się w przestrzeni kosmicznej planetoid. Obecnie na każdej znajduje się inny, odizolowany od reszty naród, a stabilność sytuacji wisi na włosku. O władzę rywalizują dwie wrogie siły. Jedną z nich jest Syndykat, mający monopol na tajemniczą, lecz potężną technologię opartą na minerale o nazwie Corron, którego zasoby kontrolują. Drugą są Suwerenni, którzy pragną powrotu do niemal zupełnie zapomnianych starożytnych tradycji opisanych w zakazanych Tomach Numenu.