Sky Racket
Sky Racket is a game that mixes two classic genres from the arcade era, Shoot’em up and Block Breaker. In a world where you are unable to attack, using your racket and positioning to return bullets is your only option!
Don’t be fooled by how cute your enemies look! You will have to strike and dodge several projectiles during the game. Your agility and focus will be vital for your journey!