Sky Racket
Sky Racket, Arcade döneminden şu iki klasik türü bir araya getiren bir oyundur: Hepsine Ateş Etmece ve Blok Kırmaca. Saldırıda bulunamadığın bir dünyada düşmanların mermilerini raketinle onlara geri fırlatmak için doğru noktalara gitmek tek şansın!