Skye Tales
Join Skye the friendly dragon and glide across the colourful, musical, cosy valleys of Brinn in Skye Tales, a gentle puzzle exploration game set in a world that couldn’t be happier to see you!
Soar up to the treetops and delve deep into the mines as you explore four diverse valleys, from the cosy countryside of Avieshire across to the warm sands of Whispridge.
Take your time and have a break along the way with a rainbow of magical instruments and tactile toys to play with.