Zgarnij 2700 kredytów klubowych do użycia w menu Dzieł w Skyrimie. Przejrzyj wybór w grze według kategorii i użyj kredytów, aby zakupić zawartość. Dzieła są zgodne z podstawową wersją gry i oficjalnymi dodatkami.