Skyrim'in Creations menüsünde harcayabileceğin 2.700 Creation Credit al. İçerikleri oyun içinde kategorilere göre incele ve Credit kullanarak satın al. Creation'lar, hem ana oyunla hem de resmi eklentilerle uyumludur.