Skyrim Special Edition: 500 Creation Credit
Skyrim'in Creations menüsünde harcayabileceğin 500 Creation Credit al. İçerikleri oyun içinde kategorilere göre incele ve Credit kullanarak satın al. Creation'lar, hem ana oyunla hem de resmi eklentiler ve Anniversary Edition yükseltmesi ile uyumludur.