The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Upgrade
The Anniversary Upgrade includes Creation Club content released on or prior to November 11, 2021 - like quests, dungeons, bosses, weapons, spells, and more. You must own Skyrim Special Edition to access this content.
The Anniversary Edition includes the core game plus all three official add-ons: Dawnguard, Hearthfire, and Dragonborn, as well as Creation Club content released on or prior to 11/11/21.