The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Upgrade
Ulepszenie do edycji Anniversary obejmuje istniejącą i nową zawartość z klubu twórczości, taką jak zadania, lochy, bossowie, bronie, zaklęcia i nie tylko. Dzięki twórczości w grze jest dużo więcej do odkrycia.