The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
Winner of more than 200 Game of the Year Awards, The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition brings the epic fantasy to life in stunning detail. The Special Edition includes the critically acclaimed game and add-ons with all-new features like remastered art and effects, volumetric god rays, dynamic depth of field, screen-space reflections, and more.
Skyrim Special Edition also brings the power of Bethesda Game Studios Creations to PC and consoles. New quests, environments, characters, dialogue, armor, weapons and more – with Creations, there are no limits to what you can experience.