SkyShip of the Pact: Trial Edition
Experience the beginning of Skyship of the Pact — explore the sky, fly your ship, and embark on an adventure of memories.
Enjoy your journey through the sky and adventure while checking how well it runs at 60 FPS on your PC.
1.Tutorial Stage: Learn the fundamentals of gameplay — start by mastering the camera, then move on to character controls, and finally pilot the Skyship for the first time.
3.Character Stage: Control your character, experience interactive events, and discover the beginning of the story.
This game, Skyship of the Pact: Lost Memories, is designed around Xinput-compatible controllers.
When playing at resolutions higher than 1920×1080, the third line of dialog text may not display correctly.
You might be wondering, “Why are some parts of the store description still in Japanese?” That’s because some instructions remain in Japanese as the in-game UI has not yet been localized. They are intentionally kept in Japanese so that players can more easily navigate and interact with the in-game UI.
● How to Change the Resolution to 1920×1080(When you play the game for the first time)