Skyts
얼리 액세스 게임은 현재 개발 중인 게임으로 개발 중간에 많은 것이 변경될 수 있습니다. 얼리 액세스 게임을 플레이할 때 전혀 예측하지 못한 이슈가 발생하거나 완전히 새로운 게임플레이 요소를 경험할 수 있습니다.현재 개발 중인 게임을 바로 플레이하거나 더 완전한 게임 경험을 제공할 때까지 기다릴 수 있습니다.Embark on an epic adventure in the world of "Skyts," an electrifying and action-packed game that puts you in control of powerful characters with unique abilities. Prepare for thrilling battles as you choose your champion, each offering two advantages and one drawback, adding depth and strategy to every match.