Skyts
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Embark on an epic adventure in the world of "Skyts," an electrifying and action-packed game that puts you in control of powerful characters with unique abilities. Prepare for thrilling battles as you choose your champion, each offering two advantages and one drawback, adding depth and strategy to every match.