Skyts
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Embark on an epic adventure in the world of "Skyts," an electrifying and action-packed game that puts you in control of powerful characters with unique abilities. Prepare for thrilling battles as you choose your champion, each offering two advantages and one drawback, adding depth and strategy to every match.