Slain: Back From Hell
Altı ölümcül hükümdarı alt ederek lanetlenmiş altı diyarı özgürlüğüne kavuşturmayı arzulayan, Gotik Dünya'nın kader mahkumu Bathoryn'in kaderi senin elinde.
Bathoryn, dehşet verici düşmanlarla dolu çürümüş toprakları aşarak kaleye ulaşmalı, bunu yaparken de şeytani tuzakları ve iğrenç canavarları alt etmek zorunda.
Bathroyn her bölgenin merkezinde zorlu bir düşmanla karşılaşacak. Kaderine doğru giden macerasına devam etmesi için onları alt et. Alt edemezsen kurt adamlar tarafından hırpalanarak veya şeytani varlıklar tarafından parçalanarak korkunç şekillerde ölürsün.
Slain: Back from Hell'de başarılı olmak için ustalaşılması gereken 3 önemli faktör vardır.
Heavy metal temalı görsellere eski Celtic Frost üyesi Curt Victor Bryant'ın kaydettiği heavy metal oyun müzikleri eşlik ediyor.