Slay the Princess — The Pristine Cut
You're on a path in the woods, and at the end of that path is a cabin. And in the basement of that cabin is a Princess.
Hand-penciled art - every background and sprite is drawn traditionally with pencil and paper by Ignatz-winning graphic novelist Abby Howard.
No, the Princess isn't a “cosmic horror,” whatever that is supposed to mean. She's just an ordinary human Princess, and you can definitely slay her as long as you put your mind to it.
Slay the Princess is a choice-driven psychological horror visual novel/dating sim with dramatic branching, light RPG elements, and hand-penciled art.
Expansions to familiar routes. The Den, The Apotheosis and The Fury each have each more than doubled in length.