Sliding Bears
Przygotuj się na ślizganie i zderzenia w tej zabawnej i chaotycznej grze zręcznościowej! Sliding Bears przenosi Cię do zwariowanego świata uroczych misiów, które walczą na lodowisku.
Niedźwiedzie polarne są poza domem i postanowiły bawić się na lodzie, mając na uwadze jeden cel: być ostatnim, który stoi!