Sliding Bears
Sliding Bears'da, kimin en iyi olduğunu görmek için bir arkadaşınıza ve robot ayılara karşı yarışırken buzun üzerinde kayarak eğlenin!
Kutup ayıları dışarıda ve akıllarında tek bir hedefle buzda eğlenmeye karar verdiler: ayakta kalan son kişi olmak!