Slime Rancher: Original Soundtrack
Ścieżka dźwiękowa Slime Rancher zawiera 37 utworów cyfrowo zremasterowanych i podzielonych przez kompozytora Harry'ego Macka. Wszystkie utwory zostały nagrane w wysokiej jakości formacie mp3.