Slime Rancher: Secret Style Pack
„Tajne style” są najnowszym rodzajem technologii 7Zee, która pozwala nadawać slime’om nowy wygląd! Szukaj specjalnych kapsuł skarbów na Dalekiej, Dalekiej Prerii i odkrywaj tajne style różnych silme’ów.