Slime Rancher 2: Orijinal Oyun Müzikleri
Slime Rancher 2 Orijinal Oyun Müzikleri, besteci Harry Mack'e ait 36 parçadan oluşan 3 saatten fazla müzik içerir. Tüm parçalar yüksek kaliteli mp3 ve flac formatındadır.