Slime Rancher 2 Game & Soundtrack Bundle
Continue the adventures of Beatrix LeBeau as she journeys across the Slime Sea to Rainbow Island, a land brimming with ancient mysteries. This bundle includes the original soundtracks by composer Harry Mack, featuring 76 tracks and over six hours of music.