Slime Rancher 2
Gökkuşağı renklerinde gizemli bir adaya yolculuk eden Beatrix LeBeau'nun slime çiftliği maceralarına kaldığın yerden devam et.
Slime yan ürünlerini satıp newbuck kazanarak ve Rainbow Island'da kaynaklar toplayarak vakum silahını geliştir, yeni aletler üret ve seranı genişlet.