Slime Rancher Rainbow Bundle
First developed by Monomi Park in 2016, Slime Rancher is a charming, award-winning, multi-million selling, sandbox adventure that will transport you into the immersive world of Rainbow Island.
Slime Rancher is the tale of Beatrix LeBeau, a plucky, young rancher who sets out for a life a thousand light years away from Earth on the ‘Far, Far Range’ where she tries her hand at making a living of wrangling slimes.
Continue the adventures of Beatrix LeBeau as she journeys across the Slime Sea to Rainbow Island, a land brimming with ancient mysteries, and bursting with wiggly, new slimes to wrangle in this sequel to the smash-hit, Slime Rancher.