Slime Rancher
Slime Rancher, büyüleyici bir birinci şahıs sandbox deneyimidir. Azimli ve genç bir çiftçi olan ve Dünya'dan binlerce ışık yılı uzakta yer alan "Çok ama Çok Uzak Bir Çiftlik"e ulaşmak için yola çıkan Beatrix LeBeau olarak oyna.