Slitterhead Demo
This is the demo version of Slitterhead. Saved progress data as well as difficulty settings may be transferred to the full version.
Set in the densely cluttered streets of "Kowlong," filled with obscurity and chaos, this battle action-adventure game casts players as the "Hyoki," an entity devoid of memory and physical form. His only motive is to eradicate the monstrous beings known as "Slitterheads" crawling around the city, disguising themselves as humans.