Slitterhead Demo
Bilinmezlik ve kaosla dolu karman çorman "Kowlong" sokaklarında geçen bu savaş aksiyon-macera oyununda oyuncular, hafızası ve fiziksel formu olmayan bir varlık olan "Hyoki" rolünü üstleniyor. Hyoki'nin tek amacı, şehirde dolaşan ve insan kılığında gizlenen "Slitterhead'ler" olarak bilinen korkunç varlıkları ortadan kaldırmaktır.